Kedves Látogató!


Üdvözöljük Kecskemét Megyei Jogú Város elektronikus ügyintézési honlapján!

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvénynek megfelelően városunk jogi és magánszemélyek részére egyaránt lehetőséget biztosít, hogy ügyeit kényelmesen, elektronikus úton intézhesse.

A fejlesztések célja 2018. január 1-jétől működő, az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvénnyel összhangban levő hatékony, átlátható, ügyfélközpontú e-ügyintézési rendszer kialakítása, amely – azon ügytípusok esetén, melyekre vonatkozóan azt a jogszabályi környezet is lehetővé teszi – megvalósítja a kétirányú kommunikációt az egyéni, illetve üzleti ügyfelek és az önkormányzat, valamint a polgármesteri hivatal között. A fejlesztések eredményeképpen most már Ön is kényelmesen, számítógépéről intézheti ügyeit. Az elektronikus ügyintézés feltételeit szabályozó tájékoztatók összeállítása és feltöltése megtörtént, hogy éjjel-nappal rendelkezésre álló elektronikus ügyintézési rendszerrel álljunk Kecskemét megyei jogú város polgárai és vállalkozásai rendelkezésére. Elektronikus ügyintézéshez kattintson az „e-Ügyintézés” menüpontra. Az elektronikus ügyintézési portálon a szolgáltatást egyelőre csak Ügyfélkapus azonosítással vehetik igénybe ügyfeleink, azonban a szolgáltatást folyamatosan fejlesztjük.

Remélem nemsokára Önt is ügyfeleink közt üdvözölhetjük!

Szemereyné Pataki Klaudia
polgármester

 

Belépés az ügyfélkapun keresztül

Az Ügyfélkapu olyan szolgáltatás, amelynek segítségével Ön személyazonosság igazolása mellett biztonságosan kapcsolatba léphet elektronikus közigazgatási ügyintézést nyújtó intézményekkel, így Kecskemét MJV Önkormányzatával is.

Bővebben itt olvashat az ügyfélkapuról.