Tisztelt Látogató!


Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata támogatást nyert a GVOP-2004-4.3.1 B jelű célra kiírt pályázaton Elektronikus közigazgatási szolgáltatások megvalósítása Kecskeméten és környékén címmel.

A fejlesztés célja az Európai Unió Common List of Basic Public Services ajánlásával, valamint a Gazdasági Versenyképesség Operatív Programmal és A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvénnyel összhangban levő hatékony, átlátható, ügyfélközpontú e-ügyintézési rendszer kialakítása, amely - azon ügytípusok esetén, melyekre vonatkozóan azt a jogszabályi környezet is lehetővé teszi - megvalósítja a kétirányú kommunikációt az egyéni ill. üzleti ügyfelek és az Önkormányzat, valamint a Polgármesteri Hivatal között. A szolgáltatások hátterét korszerű, a modern informatikai infrastruktúrára és jól szervezett, ügyfélcentrikus ügymenetre épülő önkormányzati alkalmazások szolgáltatják, melyek elérését az önkormányzat elsődlegesen a biztonságos, kiemelten az ingyenes használatú Ügyfélkapura építő és hatékony ügyintézést lehetővé tevő internetes portálon keresztül biztosítja.

A közel két éves projekt eredményeképpen most már Ön is kényelmesen, számítógépéről intézheti ügyeit. Az elektronikus ügyintézés feltételeit szabályozó tájékoztatók összeállítása és feltöltése megtörtént, hogy éjjel-nappal rendelkezésre álló elektronikus ügyintézési rendszerrel álljunk Kecskemét város polgárai és vállalkozásai rendelkezésére. Elektronikus ügyintézéshez kattintson az "Ügyintézés" menüpontra.

Remélem, nemsokára Önt is ügyfeleink közt üdvözölhetjük!

Szemereyné Pataki Klaudia
polgármester

 

Belépés az ügyfélkapun keresztül

Az Ügyfélkapu olyan szolgáltatás, amelynek segítségével Ön személyazonosság igazolása mellett biztonságosan kapcsolatba léphet elektronikus közigazgatási ügyintézést nyújtó intézményekkel, így Kecskemét MJV Önkormányzatával is.

Bővebben itt olvashat az ügyfélkapuról.