KÉRELEM

A beadvány tárgya:

A kérelmező adatai:

Név/Cégnév:
Lakcím/Székhely:
Születési név:
Születési hely, idő:
Anyja neve:
Cég esetén adószám:
Telefonszám:
(nem kötelező, de az ügyintézés során a kapcsolattartást segíti)

Az ügyfél kérelmére, kezdeményezésére indult ügyben az ügyfél a beadványon telefonszámának megadásával hozzájárul, hogy az adatkezelő Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala a megadott adatot kezelje. 

Az adatkezelés célja a kérelmező ügyféllel a kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás.

A kérelmezett ingatlan adatai:

hrsz:
Eddig használt címe:

A kérelmező jogcíme:

Melléklet feltöltése:

pl.: használati megosztási szerződés és vázrajz, adás-vételi szerződés, hatósági bizonyítvány új épület felépítéséről, változási vázrajz, társasház alapító okirat, meghatalmazás, stb.

Dokumentumonkénti max. méret: 5 MB (formátum lehet: zip, jpg, png, gif, doc, xls, pdf, txt, rtf)

Kelt:

A központi címregiszterről és a címkezelésről szóló 345/2014. (XII. 23.) Korm. rendelet 8. § (5) bekezdés értelmében a címképzésért felelős szerv a címkezeléssel érintett címeket a helyi önkormányzat honlapján közzéteszi.

A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező